Edicija: Osvrti #4

Broj strana: 134 (kolor)
Godina izdanja: 2020
ISBN: 978-86-80306-18-6

Cena papirne knjige: 1200,00 din

Cena PDF knjige: 300,00 din

Kratak sadržaj:

U ovoj knjizi dat je izbor od 25 kritičkih osvrta Živojina Tamburića na umetnost koja ga je omađijala od ranog detinjstva. Uvršteni su takođe predgovori Đurića, Pavkovića i Bakića i bibliografija knjiga koje je Tamburić izdao na srpskom i engleskom jeziku.

Prvih 20 strana knjige:

201206_STRIPSKE KRITIKE_ebook_prvih 20 s[...]
Adobe Acrobat document [1.2 MB]
Živojin Tamburić - Stripske kritike: prvih 20 godina

Izabrane kritike Živojina Tamburića, urednika izdavačkih kuća "Modesty stripovi" i "Modesty Comics"

4004
Tip knjige:

DRUGI O KNJIZI

KOMENTAR ČITAOCA:

Veoma mi je bio koristan tekst pod nazivom “Fascinatna stripska umetnost” u kojem ste, pored ostalog, nabrojali neke od vrednih naslova iz savremene stripske produkcije. Moguće je da ću, u nekom svom budućem antropološkom osvrtu na temu stripa, i sam analitički da se pozabavim pojedinim među tim naslovima, jer oni govore o društveno relevantnim i aktuelnim temama o kojima bi društveni teoritičari, pa među njima i antropolozi, trebalo češće da iznose svoj sud.

Miloš Zarić, antropolog, januar 2021.

IZ KNJIGE:

Srpski strip – u izdavačkom, a naročito u teorijskom pogledu – traje kao niz savesnih i odgovornih pojedinačnih poduhvata. A pošto je strip još uvek nevalidno procenjivan kod nas, svojim radom Živojin Tamburić svakako predstavlja jedan od stubova srpske kulturne samosvesti. On živi u simbiozi sa stripom, gradeći tiho i otmeno merodavnu instituciju grafičke naracije.
Zoran Penevski, pisac i stripski esejista

Mirnim tonom, tako karakterističnim za Žiku Tamburića i kada se usmeno izražava, on staloženo razlaže i koncizno analizira stripska dela, ali i svoj „nezaboravni emotivni šok“ polaganog zaljubljivanja u medij stripa, koji ga je motivisao za izdavačku i kritičarsku avanturu u koju se upustio, pored svoje inžinjerske karijere. Ako bih sa četiri reči pokušao da opišem njegov odnos prema stripu, to bi bilo: tiha voda breg roni.
Zoran Đukanović, esejista kulture i medija
Print Print | Sitemap
© Modesty stripovi